.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
موتلفه:قابليت و مقبوليت كانديدا، مد نظر اصول‌گرايان

دبير کل حزب موتلفه اسلامي با محکوم‌کردن جنايات اخير صهيونيست‌ها در حمله وحشيانه به غزه گفت: حماس فقط با منطق حسيني(ع) مي‌تواند در کربلاي غزه پيروز شود.

به گزارش شمال نیوز، محمدنبي حبيبي كه در پايان نشست دبيران اين حزب سخن مي‌گفت، افزود: منطق رژيم صهيونيستي در قتل‌عام مردم غزه و بي‌رحمي و شقاوت عليه زنان و کودکان و مردم کوچه و بازار همان منطق يزيد، عمربن‌سعد و شمر در برخورد با مظلومان کربلاست. تاريخ گواهي مي‌دهد اين نبرد نابرابر به نفع مقاومت و پيروزي خون بر شمشير خاتمه مي‌يابد.

حبيبي با اشاره به اين‌که انتفاضه سوم ملت فلسطين در راه است، اظهاركرد: مشارکت مؤمنان و مجاهدان کشورهاي اسلامي در انتفاضه سوم ملت فلسطين يک وظيفه است، ما وظيفه خود مي‌دانيم در لبيک به حکم تاريخي رهبر معظم انقلاب براي مقابله با کفار حربي در اين امر عظيم و جهاد واقعي تدبير کنيم.

وي با اشاره به حماقت رژيم صهيونيستي در حمله به غزه تصريح کرد: رژيم صهيونيستي در همان تله‌اي افتاده است که در جنگ 33 روزه افتاد و قطعاً شکست و ناکامي را نيروهاي مقاومت حماس به ارتش صهيونيستي خواهند چشاند.

دبير کل حزب موتلفه اسلامي هم‌چنين با تقبيح سکوت برخي دولت‌هاي عربي و به ويژه همکاري دولت مصر با رژيم صهيونيستي در سرکوب مردم غزه گفت: گستاخي رژيم صهيونيستي در چراغ سبزي است که برخي دولت‌هاي عربي به اين رژيم نشان داده‌اند. بي‌ترديد ملت‌هاي مسلمان در برابر خيانت و جنايت هيچ‌گاه سکوت نکرده‌اند و به زودي واکنش نشان خواهند داد.

وي تصريح کرد: حماس و جهاد اسلامي يک جنبش اجتماعي است که همه لايه‌هاي مردم فلسطين را در داخل سرزمين‌هاي اشغالي و در بيرون از فلسطين نمايندگي مي‌کنند. آمريکا و رژيم صهيونيستي خيال کرده‌اند با چند تُن بمب و موشک اين جنبش را مي‌توانند سرنگون کنند.

حبيبي در بخشي ديگري از سخنان خود درباره آخرين بررسي‌ها در مورد انتخابات گفت: اصول‌گرايان با نشاط بيشتري در انتخابات آينده حضور خواهند داشت و با آن که هنوز در جمع اصولگرايان درباره مصاديق تصميمي گرفته نشده، بحث راجع به اين مصاديق به نحوي آغاز شده است و آن‌چه از مجموعه بحثها استنباط مي‌شود ملحوظ داشتن جدي دو خصوصيت مهم نامزدهاست؛ يکي قابليت و ديگري مقبوليت. ارزيابي دقيق عملکردها و توجه به نتيجه نظرسنجي‌ها دو وسيله مهم براي دريافت ميزان قابليت‌ها و مقبوليت‌هاست.

وي افزود: با سازوکاري که ان‌شاءالله به زودي شکل خواهد گرفت اجماع اصول‌گرايان امري دور از دسترس به نظر نمي‌رسد.

حبيبي در پاسخ به سوالي در مورد لايحه طرح تحول اقتصادي نيز اظهاركرد: نشست‌هاي مشترک مجلس و دولت درباره طرح تحول اقتصادي سطحي از توافقات را داشته است، ما اين را گام‌هايي به جلو مي‌دانيم، اميدواريم در جلسه علني مجلس به هنگام رسيدگي دقت‌هاي مضاعفي صورت گيرد و نتيجه بررسي‌ها يک پاسخ خوب به مطالبات اقتصادي مردم و رهبري داده شود.

وي ادامه داد: يکي از مسائلي که در بحث‌هاي مربوط به طرح تحول اقتصادي مورد غفلت قرار گرفته است سهم دولت و شرکت درباره منابع مالي به دست آمده است. طبيعي است قيمت تمام‌شده هر يک از فرآورده‌ها با سود معقول ، سهم شرکت است و بقيه آن بايد طبق اصل 53 قانون اساسي و ماده 10 و11 قانون محاسبات عمومي درآمد عمومي محسوب شود تا دولت و مجلس بتوانند منابع به دست آمده را در جهت اهداف اين طرح هزينه کنند.

حبيبي در ادامه با اشاره به رحلت آيت‌الله غلامحسين جمي و گراميداشت ياد وي گفت: آيت‌الله جمي از چهره‌هاي ماندگار دفاع مقدس و جانباز انقلاب و نماد حضور پرصلابت روحانيت در جبهه‌هاي حق عليه باطل بود که در سخت‌ترين شرايط جنگ حاضر نشد شهر مقاوم آبادان را در برابر بعثي‌هاي متجاوز ترک کند. حزب موتلفه اسلامي ياد و نام او را گرامي مي‌دارد.

دبير کل حزب موتلفه اسلامي در پايان با گراميداشت ايام محرم اظهاركرد: ايام محرم فرصتي است براي بازخواني حادثه غم‌بار کربلا و سنجش ايمان، اعتقاد و شجاعت خود که اگر ما در روز عاشورا بوديم در کدام صف ايستاده بوديم. رعايت همه شئون اسلامي در برگزاري مراسم از امور مهمي است که ان‌شاءالله همه هيأت‌هاي عزاداري آن را رعايت خواهند کرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.063 seconds.